חקירה מספר 12


גם השבוע כמידי שבוע/שבועיים הגיעו חוקרי יאח"ה במשטרה לביתו של ראש הממשלה להמשך חקירותיו. (עכשיו קוראים לזה  השלמות חקירה). המפגש הזה נמשך 5-4 שעות, עד לפעם הבאה.

מה הם שואלים ומה הוא עונה לא ידוע ולדעתי גם לא כל כך חשוב. אולי הם משחקים שח , אולי מנסים גירסה חדשה של משחק הקלפים סוליטר…. כי מה יש להם כבר לשאול אפילו במסגרת של השלמות חקירה, ומה כבר יש לו לומר.

תמיד בסיום מתפרסמת מטעמו של רוה"מ הודעה כי לא היה כלום. כי  אין…

לנתניהו זה מצב די נוח. הם באים, יושבים הולכים. בינתיים מתקיים מצב שאין כלום. כשנדמה ליועמ"ש שהחוקרים מתקרבים למיצוי הנושאים, הוא מורה על "השלמות". וכך , בכל אותו הזמן , אין כלום.

מה ההבדל בין חקירה מספר 12 לבין זו שתהיה מספר 13 לא ברור. אבל ברור כי מצב של חקירות מתמשכות , ללא החלטה נוח לכולם.  היועץ לא רוצה להחליט, המשטרה אינה  מוכנה להסתכן, בסיכום תיק אפוי למחצה ולראש הממשלה נוח שאין כנגדו דבר אפילו לא אישום.

מה שאני רוצה לומר כאן זה שהיועץ אינו ממלא את תפקידו כנדרש בפאן הציבורי. מבחינת רוה"מ, הוא ממלא את התפקיד כנדרש, כי חוסר החלטה זה המצב האופטימלי במצב הנוכחי.

מה שנאמר כאן אינו  בבחינת חידוש. רבים כבר הגיעו למסקנה   דומה לפני זמן רב. לי לא משנה מי ומתי הגיעו למסקנה זו קודם. היום כשדווח על התחלת החקירה מספר 12 השתכנעתי שהיועץ "מורח" .

בסוף באמת לא יהיה כלום כי לא יהיה מי שיחליט בין כלום ללא כלום….

 

 

 

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.