ראשי > צרכנות וחברה > אני רק שאלה… סתם…סתם

אני רק שאלה… סתם…סתם


לא שזה ישנה משהו. לא שאין הסברי הסברים. גם יגידו זה בכלל לא קשור אחד לשני. אבל בכל זאת. אני רק שאלה כמו שאומרים.

חשבון הגז האחרון שקיבלנו לא היה גבוה במיוחד. בחדשי הקיץ כשאין צורך בהסקה , (אצלנו מופעלת בגז) הצריכה נמוכה וגם הסכום לתשלום.

אבל יש משהו מטריד במספרים:

הפירוט כלהלן:

חיוב בעבור צריכה 68 ₪, דמי שימוש קבועים 34 ₪, מע"מ 18% – 18 ₪.

סה"כ לתשלום 120 ₪

יוצא שבעבור צריכה בשווי של 68 ₪ יש להוסיף עוד 52 ₪ כ"דמי אחזקה" ומס. כלומר כמעט מחצית מסכום החשבון הוא לא על הצריכה בפועל אלא על "תוספות" שגובים מאתנו .

ה"קופונים" שגובים מכיסו של הצרכן משמינים והולכים. לצרכן כמעט ואין מה לעשות בנושא.

ברוח זו אפשר להסביר את כותרת רשומה זו: אני רק שאלה …סתם…סתם!

  1. Mosheshy
    18 באוקטובר 2013 בשעה 15:00

    אני רק תשובה. אי אפשר לנצח את השייסטרים המזרח האירופאים. השייסטרים האלה השיתו שיטה פוליטית-חברתית-כלכלית בדמותם ובצלמם. קרא את איש הישר בעיניו : אי-לגליזם בחברה הישראלית.

    http://simania.co.il/bookdetails.php?item_id=238142

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

