ראשי > אקטואליה > "מדברים ממטה הבחירות…."

"מדברים ממטה הבחירות…."


הבחירות הקרובות לרשויות המקומיות מפגישות אותנו עם שיטות שונות של הטרדה.

אצלנו בישוב הפירסומונים, אלה שהם קצת עיתונות מקומית והרבה מודעות וכתבות ממומנות, מנופחים ממודעות וכתבות בתשלום בזכות מועמד זה או אחר. אין שם הרבה תוכן ממשי, רק סיסמאות כמו ״נצא לדרך חדשה״, ״צריך משהו חדש״, ״למענכם״…. ״בשבילכם…״.

אבל המועמדים עצבניים. הם רוצים לדעת ״מה המצב״. יש גם מי שרוצים להתפרנס ומנצלים את הצורך הזה. כך נפגשים המועמדים ומטות הבחירות שלהם עם עורכי הסקרים למיניהם.

כך גם נגזר על חלק גדול מהתושבים לקבל שיחות הטרדה לביתם. דוגמא אמיתית:

״שלום, מדברים ממטה הבחירות של…רציתי לשאול אם אתה מתכוון להצביע בעדו…

מדוע שאגלה לך? הרי הבחירות חשאיות לא?

כן. נכון, אבל בכל זאת רצינו לשאול, אתה לא חייב להשיב.

אבל אם הבחירות חשאיות, מדוע אתם מבקשים שאגלה לכם ומטלפנים אלי הביתה?

תשמע אדוני אני רק עושה את העבודה שלי .

מה אתה עובד בזה?

כן.

בשכר?

אני מעדיף לא לדבר על זה.

אז שמע ידידי: מדוע אתה מבקש ממני להשיב עבור מי אצביע, למרות חשאיות ההצבעה על פי חוק, ואתה אינך מוכן לענות אם אתה עובד בשכר בעבור הטלפונים לתושבים והצגת השאלות האלה להם?

שיהיה לך יום טוב, אדוני. השיחה נותקה.

הוא כבר לא יטלפן שוב. אבל מה עם האחרים?

  1. 18 בספטמבר 2013 בשעה 20:59

    צלצול הטלפון הבלתי מוזמן, הוא פריצה לבית. כניסה לביתי ללא רשות, בלי שהזמנתי את המטלפן. ואם זה סקר בחירות – עוד יותר גרוע. אבל אני מתחשב בטלפן, בוודאי צעיר שזאת פרנסתו. אז אני מתגבר על הכעס ומשיב על השאלות. אם הן לא חודרניות מדי, אם הן לא פולשות לפרטיות.
    ואם השאלות מציקות לי ובכל זאת אני נוטה לעזור לטלפן המסכן, אני משיב. מישהו חייב אותי להגיד לו את האמת?

  2. zviarzi
    18 בספטמבר 2013 בשעה 23:48

    הרבה אמוציות מעורבות כאשר מדובר במערכת בחירות.
    בחירות הן כמו עשיית סקס. בסופו של דבר מי שנדפק גם סוחב את התוצאות. המזל שבסקס הוא שזה נמשך תקופה קצובה. לא כך? ואם קצת מזה אז למה לא תותר גם המציצנות

  3. נפתלי
    19 בספטמבר 2013 בשעה 9:44

    אני קיבלתי לנייד סקר
    לא עניתי כי לא נאמר כמה יעלה לי משלוח התשובה ב SMS

  4. sfhk
    19 בספטמבר 2013 בשעה 10:00

    צלצול הטלפון הבלתי מוזמן, הוא פריצה לבית. nonsense. i can send you mail or phone you as long as i want. if you want to stop it- you have to do something. same with ringing in your doors bell.

  5. menachemraboy
    19 בספטמבר 2013 בשעה 10:37

    sfhk :
    צלצול הטלפון הבלתי מוזמן, הוא פריצה לבית. nonsense. i can send you mail or phone you as long as i want. if you want to stop it- you have to do something. same with ringing in your doors bell.

    שמעת על דואר זבל? (spam). זה מה שזה. ובעקרון זה גם לא חוקי. לצערי גם פנייה לחברות הטלפוניה אינה עוזרת .אין להם פתרון מלא. גם לא לספקי המייל למרות ההגדרות של "דואר זבל".

  6. 19 בספטמבר 2013 בשעה 11:49

    ל-nonsense : אין לי דרך לעצור שיחות ספאם לטלפון בבית.
    גם החוק לא עוזר, כי השירות הממשלתי לקניסת שיחות ספאם, לא כל כך עובד.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

