ראשי > תקשורת ופרסום > הפתיח של עודד שחר

הפתיח של עודד שחר


עודד שחרהמגיש/המנחה התורן של התכנית"הכל דיבורים" (רשת ב' ד' 27.2.2013) היה עודד שחר, הפרשן הכלכלי של ערוץ 1 והמנחה של התכנית "פוליטיקה" ( פעם כינו אותה בשם פפוליטיקה") בערוץ הראשון.

התכנית "הכול דיבורים", נחשבת לתכנית מובילה בשידורי הבוקר של רשת ב'. יש לה האזנה לא מעטה ותגובת רבות . מדרך הטבע גורמים פוליטיים, שלטוניים וכלכליים, רגישים לנאמר בה.לעיתים יותר מאשר לדברים הנאמרים בתכניות אחרות.

בתכנית של יום ד' הוקדשה השעה הראשונה, כמעט כולה, לראיון נרחב עם שלי יחימוביץ, ראשת מפלגת העבודה . את הראיון ערכו המנחה, עודד שחר והכתב הפוליטי של רשת ב' יואב קרקובסקי . בדברים שאמרה יחימוביץ היה עניין, אף כי ניתן היה לחלוק על כמה מעמדותיה. המראיינים לא הפריעו לה להציג את דעותיה, ניסו לאתגר ולהתקיל אותה בשאלותיהם, לעיתים "הרימו לה כדור להנחתה" אבל הכול לא יותר מידי.

מה שמשך את תשומת הלב היה הפתיח לתכנית, של המנחה עודד שחר. הוא הגחיך את היומרה של פוליטיקאים רבים לנהוג מעכשיו על פי כללים של "הפוליטיקה החדשה" . (יושרה,שקיפות,עקרונות..)

הוא גם הביא דוגמאות ל"התנהלות" עפ"י כללי "הפוליטיקה החדשה" – כתיבה והפצה של המכתב המזויף כנגד גדעון סער, ההאשמות על שוחד ואי סדרים בפריימריס של "הבית היהודי", האיסור של יאיר לפיד על חכי"ם ממפלגתו להשתתף בסיור לימודים באתרים בחברון שמא זה יחשב כ"סמולני" בשל וההסתייגות של הבית היהודי מכך, ריצתה של ציפי לבני לקואליציה עם ביבי ועוד. יש רק אישות פוליטית אחת שאינה לוקחת עד כה חלק בדברים הללו, שומרת על התחייבויותיה ונלחמת על עקרונותיה והיא שלי יחימוביץ – סיכם שחר את פינת הדעה שלו.

כעבור מספר שעות הופיעו  ציטוטים מפינתו זו של שחר  בהבלטה בראש האתר של …. שלי יחימוביץ'.

דברים כאלה אינם מושמעים לעיתים קרובות ברדיו הציבורי שלנו. אמנם הוא אמור לשקף מגוון של דעות, אבל הכול יודעים איך מתנהלים שם הדברים , איך נקבעים המינויים לתפקידים השונים ואיך מטופלים אלה המשמיעים דברים שאינם נושאים חן כל כך בעיני היושבים בצמרת הפוליטית . פתאום הם "לא עוברים מסך", פתאום צריך "לאזן" אותם, פתאום סתם הסתיים החוזה ואין מקום לחידושו, המגוון גדול.

עודד שחר, איש רדיו וטלוויזיה ותיק ובעל ניסיון, לא נודע כמי שנקלע לתסבוכות מהסוג האמור.. האם מתי שהוא מישהו "שם למעלה" ירצה לבוא אתו חשבון על מה שאמר? עד כה הכל עבר בשקט. בכל מקרה היה מרענן לשמוע את הדברים ולו רק מפני שלא מרבים לדבר כך ב"קול ישראל" של הימים האלה.

הכל דיבורים  (התמונה המופיעה בקישור היא של איש הרדיו והטלויזיה אורן נהרי)

  1. 4 במרץ 2013 בשעה 9:22

    ניצני פוליטיקה חדשה מלבלבים. עוד מוקדם לדעת איזה פרי יבשיל
    בכלל יתכן שבעוד מספר חודשים לא רב יטרפו הקלפים מחדש

  2. יוסי
    24 ביולי 2013 בשעה 11:51

    בעינין יוקר מוצרי המזון. בדרך לישוב בית אריה יש כפר פלסטיני עם חנות מכולת בשם המוכתר. הבת שלי היתה בבית אריה ובדרך חזרה עצרה במכולת לקנות גלידת טילון במחיר של 3שקלים היא סיפרה לי על המחיר הזול ואני חשבתי טוב זה כנראה מיוצר ברמאללה ולכן זה זול. להפתעתי ראיתי את העטיפה של הטילון והתברר לי שמדובר במוצר של שטראוס המיוצר בישראל. צריך לבדוק בכמה שטראוס מוכרים למוכתר את הטילון הזה ולמה אצלנו צריך לשלם על אותו מוצר פי 3.

    • zviarzi
      3 באוגוסט 2013 בשעה 20:26

      למה צריך לבדוק בכמה שטראוס מוכר למוכתר את הטילון? הרי העובדות ברורות…..

  3. עמוס ברזילי
    3 באוגוסט 2013 בשעה 13:47

    לעוד שחר. אני לא מהטיפוסים שמעריץ שחקנים דוגמנים זמרים וכ"ו אך אותך אני מעריץ על אומץ ליבך העיתונאי, שומע אותך בעקר בהכל דיבורים ובמיוחד לפתיח שלך. המשך כך ואולי לא נגיע לדיקטטורה אם נשמיע את קולנו …פשוט מפחיד אותי מה שקורה בארצנו. ואני לא בשמאל ,דווקא בן להורים שהיו בלחי שהשאירו לי צוואה לא לתת לילדי לעזוב את הארץ…אני לא בטוח שאם ירצו אמנע מהם היום.המשך כך.
    בהערצה
    עמוס ברזילי

  4. מאיר בן ברוך
    7 בנובמבר 2014 בשעה 20:41

    אתה שדרן עשר כל פעם שיש לך שידור בהכל דיבורים אני שומע אותך אני לא הייתי מתנגד שתחזור אליי יש לי סיפור לספר לך על הבנקים

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

