ראשי > עניינים של כלום > רשימת נסיון מאייפד

רשימת נסיון מאייפד


זהו נסיון להקליד רשימה באייפד. אבל, בעצם זה ניסיון כפול, אולי ניסיון משולש, אולי אפשר להוסיף לאפיון הזה. לא ספרתי וזה גם לא כל כך חשוב. זה בסךהכל תרגיל. נחזור לעניינינו: ראשית,כפי שכבר סיפרתי, מדובר בהקלדה ניסיונית מהאייפד, שזה קושי בפני עצמו . תוסיפו לזה את העובדה שההקלדה נעשית ממקלדת חיצונית, אמנם יעודית לאייפד, אבל היא אינה תואמת בכל 100% את המקלדת הוירטואלית אשר במכשיר.

זאת ועוד, האייפד עצמו אינו תומך בעברית באופן מלא. בנוסף לכל אלה, הניסיון הזה נעשה בהקלדה מאפליקציית wordpress לאייפד. זו לידיעתכם שונה מאד מתצורת העבודה בתכנת העריכה של wordpress למחשבים שהדפדפן שלהם הוא חלונות, כרום, או פיירפוקס ואני מתאר לעצמי שכך הוא בישומים דומים, המיועדים למחשבים "אמיתייים – ולא לטאבלטים או לסמארטפונים.

אין לי מושג איך הדבר פועל באפליקציה שאנשי wordpress פיתחו עבור מכשירים המבוססים על טכנולוגיית האנדרואיד.

בכל מקרה נראה לי על בסיס ניסיון ההקלדה עד כה, שהיישום עובד בסדר גמור, כולל התאמתו להקלדה בעברית. עבורי זו בשורה טובה. מעתה אהייה משוחרר מנטל "הלפטופ" שבגרסתו אצלי הוא עדיין די גדול, שוקל בהתאם ומכביד על השימוש בו כמכשיר נייד לכל דבר ועניין

עד כאן בעניין ההקלדה. עכשיו מתחיל השלב הבא, שמירת הטיוטה, תצוגה מקדימה והעלאה לרשת. אם יצלח תראו את הפוסט הזה באתר שלי.

ואם הגעתם בקריאה עד כאן , באמת שמגיע לכם פרס.

:קטגוריותעניינים של כלום
  1. שמעון
    13 ביולי 2012 ב- 18:35

    הצליח לך

  2. 13 ביולי 2012 ב- 20:57

    מנחם בהצלחה.
    בשבוע הבא אני מתכונן לקנות אייפד. אתה משמש לי שפן נסיונות…

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

