ראשי > צרכנות וחברה > "השבוע הבא" הגיע, מהר ובגדול -עדכון

"השבוע הבא" הגיע, מהר ובגדול -עדכון


יומיים לאחר פרסום הרשימה הקודמת, בנושא פרויקט איסוף ערכות המגן מבתי התושבים, צלצל הטלפון וקול צעיר ואדיב התעניין אם הוא מדבר עם בעל האתר  (הבלוג) שפרסם רשימה באתרו תחת הכותרת "מתי יגיע השבוע הבא." זאת משום שלא באו לאסוף את הערכות במועד המובטח.
 
"מודה באשמה" השבתי, אנכי האיש.נתבקשתי לאמת מבחינתי, את הפרטים המופיעים ברשימה.
 
הדוברת הייתה לימור מנהלת מרכז המידע של פרויקט האיסוף מטעם חברת מנפאואר, הבטיחה לבדוק את הפרטים , לחזור אלי ולדאוג שיבואו לאסוף את ערכות המגן ברשותנו. (החברות "מנפאואר"(ישראל) ו"כץ" משלוח בין עירוני מהיר, הוסמכו על ידי משרד הביטחון לאסוף את ערכות המגן.)היא חזרה לאחר כשעתיים ומסרה כי היה איסוף בבתי הרחוב אצלנו. ובדירות בהן הדיירים לא היו בבית השאירו האוספים הודעה כתובה, ובה גם מספר טלפון אליו ניתן להתקשר על מנת שיבואו שנית. אצלנו , דיווחתי, לא נמצאה כל הודעה . על כן לא ידענו למי להתקשר כדי שיבואו לאסוף את הערכות.לא נורא, ניחמה אותי לימור ממרכז המידע, אנו נדאג שעוד היום יבוא אליכם נציג הפרויקט על מנת לאסוף את הערכות.
 
כך היה. בשעות אחה"צ התייצב אצלנו נציג הפרויקט לאחר שטרח לוודא טלפונית כי אנו נמצאים, אסף את הערכות והשאיר אצלנו טופס זיכוי. במהלך היום קיבלנו מספר שיחות טלפון ממנהלת הפרויקט. שאלו כאמור, מה הייתה  התקלה, צלצלו אח"כ לדווח שתתוקן, וגם חזרו לטלפן בערב על מנת לוודא שאכן הערכות נאספו ואין טענות נוספות . לא היו כמובן טענות, רק שבחים. להתרשמותי לא היה כאן טיפול מיוחד, אלא חלק מנוהל עבודה מסודר.
 
עד כאן העובדות.  עכשיו מסקנות: מסתבר שקיים מעקב של מנהלת האיסוף אחר התהליך, אם ישנה תקלה כלשהי היא מטופלת. זאת ועוד המעקב מתקיים גם אחר פרסומים המופיעים ברשת. האתר הזה, זוכה אמנם למספר צפיות נאה לכל רשימה המתפרסמת בו ומעת לעת ישנן גם תגובות, אבל, בכל הכבוד, אין הוא נמנה על האתרים הזוכים לאלפי צפיות לכל רשימה. (הוא עוד יגיע, אני מקווה).
 
בכל זאת מה שהתפרסם כאן זכה למעקב, תגובה ופעולת תיקון. שירות איכותי נבחן בעיקר במקרים בהן מתגלית תקלה כלשהי ודרך הטיפול של המערכת בתיקונה. במקרה שלפנינו השירות עמד יפה במבחן.

קישור לרשימה "מתי יגיע השבוע הבא"

:קטגוריותצרכנות וחברה
  1. אז בעצם
    26 בדצמבר 2007 בשעה 22:28

    כל מה שצריך לעשות זה לפרסם רשימה בבלוג או כתבה בעיתון והבעיה מיד מסתדרת?

  2. 26 בדצמבר 2007 בשעה 23:02

    לפעמים פרסום על תקלה או ליקוי עוזר לתיקונו. תארתי את העובדות. כל אחד יסיק מסקנותיו. אני מאמין שבמקרה הנכחי רצו לתת שירות טוב ולתקן , אם נפלה תקלה.

  3. חיים
    27 בדצמבר 2007 בשעה 8:53

    בא לציון גואל.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: