ראשי > אישי, משפחתי, חברים > דייר חדש בארץ הבלוגים – עדכון ועוד הערה

דייר חדש בארץ הבלוגים – עדכון ועוד הערה


הרשימה האחרונה פורסמה כאן לפני כשבועיים. הרשימה הבאה עדיין בהליכי עיבוד והכנה . בין לבין זו הזדמנות לציין מלאת חודשיים ומחצה לעליית אתר זה לרשת במסגרת פרויקט "רשימות".  מונה  הציפיות , נכון להיום מצביע על 5650 כניסות לאתר . זו הרשימה ה- 22 . מד הצפייה ברשימות בודדות מתקדם מ כ-150 כניסות לרשימה בתחילת הדרך ועד ל כ- 200 -300  צפיות לרשימה כיום. רב הכניסות, כמובן, הן בימים הראשונים לאחר העלאת רשימה חדשה והצגתה  בעמוד הראשי של "רשימות". אבל, גם לאחר שהרשימה  "יורדת" מטור העדכונים ישנן כניסות אם כי בקצב איטי הרבה יותר.
תודתי, כמובן, לכל הקוראים וגם לאלה המגיבים. מבחינתי מספר הכניסות הכולל לאתר מאז עלה ל"רשימות" מעיד על עניין מסוים שעוררו המאמרים. חשוב מכך – מגמת העלייה בצפייה היא איתות חיובי מבחינתי. מסקנה – להמשיך ולהעלות רשימות חדשות בקצב קבוע, אבל לא תכוף מידי, כדי לא לייגע..
הרשימה שזכתה למספר הרב ביותר של כניסות לאתר זה, הייתה דווקא הרשימה הפותחת. מאז פורסמה זכתה ל-460 כניסות . מבחינתי לא מעט, נכון שרחוק מכמות הכניסות עליהם מדווחים לעיתים כותבים ותיקים יותר ואולי גם מוצלחים וטובים ממני – באתרים שלהם, אבל אני מעדיף את "הריצה למרחקים ארוכים". (בלי להמעיט חלילה בתפוצתם של פוסטים אחרים.)
הדברים שנכתבו ברשימה הראשונה שכותרה הייתה "דייר חדש בארץ הבלוגים" נכונים גם לעכשיו:

זהו. יש שם משתמשהרשימה האחרונה פורסמה כאן לפני כשבועיים. הרשימה הבאה עדיין בהליכי עיבוד והכנה . בין לבין זו הזדמנות לציין מלאת חודשיים ומחצה לעליית אתר זה לרשת במסגרת פרויקט "רשימות".  מונה  הציפיות , נכון להיום מצביע על 5650 כניסות לאתר . זו הרשימה ה- 22 . מד הצפייה ברשימות בודדות מתקדם מ כ-150 כניסות לרשימה בתחילת הדרך ועד ל כ- 200 -300  צפיות לרשימה כיום. רב הכניסות, כמובן, הן בימים הראשונים לאחר העלאת רשימה חדשה והצגתה  בעמוד הראשי של "רשימות". אבל, גם לאחר שהרשימה  "יורדת" מטור העדכונים ישנן כניסות אם כי בקצב איטי הרבה יותר.
תודתי, כמובן, לכל הקוראים וגם לאלה המגיבים. מבחינתי מספר הכניסות הכולל לאתר מאז עלה ל"רשימות" מעיד על עניין מסוים שעוררו המאמרים. חשוב מכך – מגמת העלייה בצפייה היא איתות חיובי מבחינתי. מסקנה – להמשיך ולהעלות רשימות חדשות בקצב קבוע, אבל לא תכוף מידי, כדי לא לייגע..
הרשימה שזכתה למספר הרב ביותר של כניסות לאתר זה, הייתה דווקא הרשימה הפותחת. מאז פורסמה זכתה ל-460 כניסות . מבחינתי לא מעט, נכון שרחוק מכמות הכניסות עליהם מדווחים לעיתים כותבים ותיקים יותר ואולי גם מוצלחים וטובים ממני – באתרים שלהם, אבל אני מעדיף את "הריצה למרחקים ארוכים". (בלי להמעיט חלילה בתפוצתם של פוסטים אחרים.)
הדברים שנכתבו ברשימה הראשונה שכותרה הייתה "דייר חדש בארץ הבלוגים" נכונים גם לעכשיו:

זהו. יש שם משתמש וסיסמא ואני יכול לכתוב כאן חופשי חופשי, כך נאמר. האמת, לא כל כך ברור לי איך זה עובד. מי קורא את הדברים. איך מגיעים לאותה כתובת המציגה את האתר אליו אני מעביר את רשימותיי? מה צריך לעשות על מנת שחוץ ממני מישהו יקרא? יש גם משהו מסקרן בידיעה כי לאחר שעלה פוסט באתר כל אחד יכול לראות אותו ולהגיב אבל הכותב לא תמיד יודע מי.  בודאי שאם שולטים בטכניקת העיצוב והפוסטים מוצגים בצורה מושכת יותר, יש סיכוי רב יותר שמי שכבר נכנס יישאר ולא יברח למקרא כותרת הפוסט המוצג.. אני כנראה אצטרך ללמוד תוך כדי כתיבה והתנסות.
אבל טוב לדעת שאחרי "בילוי" לא קצר בשירות הציבורי,  בתחומים שונים, ניתנת אפשרות לומר דבר וחצי דבר על  תהליכי קבלת החלטות. להגיב  , ולהעיר ולהאיר, ללא מגבלות כאלה ואחרות ועל סמך היכרות של המערכת.. רשימותיי תתמקדנה בנושאי אקטואליה , כלכלה וצרכנות . אני יודע שאני לא לבד בתחום. כל עם ישראל

מילה על התגובות – מעניין לראות אותן וללמוד באם הרשימה נגעה ב"עצב חשוף" . בתגובה אחת על רשימה  שהתייחסה ל"איום" של ארגון המורים שלא לציית לצוו מניעה שהוצא בזמנו על ידי  בית הדין לעבודה, נאמר כי ב"זכותי" ושל כמוני עודדנו  את המגיב לרדת לסקנדינביה… השארתי את התגובה במקומה יחד עם דעת המגיב כנגד בתי המשפט בישראל.

הערה/מילה אחרונה בפוסט זה: פרויקט "רשימות" מיוחד במינו הוא. חבל שרק לאחרונה התאפשר לי להצטרף לכותבים בו. (ה"אשמה" כולה שלי) תקוותי שימצא פתרון למשבר אליו נקלע הפרויקט , שלא ירד מהרשת ונוכל להמשיך בכתיבה במסגרתו. תודה לצוות המוביל על כל מה שעשו ואני מאמין שעוד יעשו…

וסיסמא ואני יכול לכתוב כאן חופשי חופשי, כך נאמר. האמת, לא כל כך ברור לי איך זה עובד. מי קורא את הדברים. איך מגיעים לאותה כתובת המציגה את האתר אליו אני מעביר את רשימותיי? מה צריך לעשות על מנת שחוץ ממני מישהו יקרא? יש גם משהו מסקרן בידיעה כי לאחר שעלה פוסט באתר כל אחד יכול לראות אותו ולהגיב אבל הכותב לא תמיד יודע מי.  בודאי שאם שולטים בטכניקת העיצוב והפוסטים מוצגים בצורה מושכת יותר, יש סיכוי רב יותר שמי שכבר נכנס יישאר ולא יברח למקרא כותרת הפוסט המוצג.. אני כנראה אצטרך ללמוד תוך כדי כתיבה והתנסות.
אבל טוב לדעת שאחרי "בילוי" לא קצר בשירות הציבורי,  בתחומים שונים, ניתנת אפשרות לומר דבר וחצי דבר על  תהליכי קבלת החלטות. להגיב  , ולהעיר ולהאיר, ללא מגבלות כאלה ואחרות ועל סמך היכרות של המערכת.. רשימותיי תתמקדנה בנושאי אקטואליה , כלכלה וצרכנות . אני יודע שאני לא לבד בתחום. כל עם ישראל איתי. בתקשורת, בשיחות סלון  במפלגות ועוד. בכל זאת יש עדיין נישות פתוחות. בכוונתי לתפוס

מילה על התגובות – מעניין לראות אותן וללמוד באם הרשימה נגעה ב"עצב חשוף" . בתגובה אחת על רשימה  שהתייחסה ל"איום" של ארגון המורים שלא לציית לצוו מניעה שהוצא בזמנו על ידי  בית הדין לעבודה, נאמר כי ב"זכותי" ושל כמוני עודדנו  את המגיב לרדת לסקנדינביה… השארתי את התגובה במקומה יחד עם דעת המגיב כנגד בתי המשפט בישראל.

הערה/מילה אחרונה בפוסט זה: פרויקט "רשימות" מיוחד במינו הוא. חבל שרק לאחרונה התאפשר לי להצטרף לכותבים בו. (ה"אשמה" כולה שלי) תקוותי שימצא פתרון למשבר אליו נקלע הפרויקט , שלא ירד מהרשת ונוכל להמשיך בכתיבה במסגרתו. תודה לצוות המוביל על כל מה שעשו ואני מאמין שעוד יעשו…

  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

