ראשי > אישי, משפחתי, חברים > דייר חדש בארץ הבלוגים

דייר חדש בארץ הבלוגים


זהו. יש שם משתמש וסיסמא ואני יכול לכתוב כאן חפשי חפשי, כך נאמר. האמת, לא כל כך ברור לי איך זה עובד. מי קורא את הדברים. איך מגיעים לאותה כתובת המציגה את האתר אליו אני מעביר את רשימותיי? מה צריך לעשות על מנת שחוץ ממני מישהו יקרא? יש גם משהו מסקרן בידיעה כי לאחר שעלה פוסט באתר כל אחד יכול לראות אותו ולהגיב אבל הכותב לא תמיד יודע מי.  בודאי שאם שולטים בטכניקת העיצוב והפוסטים מוצגים בצורה מושכת יותר, יש סיכוי רב יותר שמי שכבר נכנס יישאר ולא יברח למקרא כותרת הפוסט המוצג.. אני כנראה אצטרך ללמוד תוך כדי כתיבה והתנסות.
אבל טוב לדעת שאחרי "בילוי" לא קצר בשירות הציבורי,  בתחומים שונים, ניתנת אפשרות לומר דבר וחצי דבר על  תהליכי קבלת החלטות. להגיב  , ולהעיר ולהאיר, ללא מגבלות כאלה ואחרות ועל סמך היכרות של המערכת.. רשימותיי תתמקדנה בנושאי אקטואליה , כלכלה וצרכנות . אני יודע שאני לא לבד בתחום. כל עם ישראל איתי. בתקשורת, בשיחות סלון  במפלגות ועוד. בכל זאת יש עדיין נישות פתוחות. בכוונתי לתפוס לפחות אחת.  אשמח לתגובות. אני גם עונה , אם מתחשק לי.

  1. 12 ביולי 2007 ב- 10:01

    בהצלחה

  2. 12 ביולי 2007 ב- 11:55

    שלום רב,
    הנני אחראית על ש.י.ל ראשון-לציון.
    האם אפשר לשמור קשר בנושאים רלוונטים לעיסוק שלי?
    בהצלחה כאן.

  3. 12 ביולי 2007 ב- 15:09

    ובהצלחה 🙂

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)
    12 ביולי 2007 ב- 16:40

    בהצלחה

  5. Oren
    13 ביולי 2007 ב- 0:19

    Mazal Tov, good luck and have fun.

    –Oren

  6. 14 ביולי 2007 ב- 23:32

    ולשכונה

    בהצלחה

  7. קונצרן רב ישויות
    15 ביולי 2007 ב- 0:36

    א. ברוך הבא לעולם הבלוגרים.
    ב. חייבים לעשות משהו בעניין המדרכה במקום שהיה קולנוע אדיסון.
    פשוט סיכון חיים לעבור שם.

  8. אתי
    15 באוגוסט 2007 ב- 22:26

    למנחם שלום רב!
    אני חושבת שכדאי לך להציע פתרונות עקרוניים בנושאים שמענינים אותך ולהזמין תגובות מהציבור

    לפעמים אנו מבולבלים מרוב הבלגן בארצנו ,
    אז לרוב העם שאינו מתעסק בפוליטיקה קיימת בעיה לזהות מי מחברי הממשלה או מהח"כים פועלים משיקולים זרים. הרוב מורכב מאנשים פשוטים, אבל שמבינים מהי טובת המדינה.
    בואו נעצור לרגע ונתאר לעצמנו שהכל בארצנו תקין ומסודר. האם נכון להניח שעכשיו לא תהיה לנו בעיה לזהות מי מחברי הממשלה או מהח"כים פועלים משיקולים זרים?
    הרוב היה יכול לפעול במהירות להדחת שר או ח"כ, אשר יוצרים בעיות חדשות, במקום לפתור בעיות קימות. אתם מבינים למה צריך בלגן?
    יש הרבה בלגן והרבה בעיות שאינן פתורות. לכן צריך לגדל את הפוליטיקאים למיניהם, שלא עבור משכורות גבוהות הטבות שונות , יציעו פתרונות לבעיות, לפני שהן מתפתחות למשבר לאומי,או עד כדי סיכון עצם קיומנו.

    להלן כמה דוגמאות:
    -איך לעודד התיישבות במקומות בעלי חשיבות לאומית, איסטרטגית או אחרת.
    -איך לפנות את המתישבים תוך כדי הצעת פתרונות ריאליים.
    -הצעת פתרונות כלכליים (תעשייתים, חקלאיים,תחבורתיים ואחרים) לפלשתינים, כדי שהם יגיבו בצורה חיובית לעצם קיומנו במזרח התיכון, ויסכימו לחיות איתנו בשלום.
    -הצעת פתרונות להשקעה מושכלת במערכת הבטחון כולה,כדי להגביר את מוכנות הצבא לעימותים
    מסוגים שונים. לא ליזם פעילות צבאית לפני שיפורים הנדרשים.
    אני מצעיה ניסוי:
    לשלם לחברי כנסת משכורת מינימום ללא תנאים מיוחדים,רק מישהו שמוכן.*
    להחליף עובדי הציבור לאנשים שווים שעברו מבחן כניסה לתפקיד ללא לבקש עכשיו עליית *
    משכורת ל-.10%
    *אנשים שהשתתפו בפעולות טרור ונכלאו יכולים להשתחרר רק אחרי תקופה ארוכה של עבודות פרך. לא יהיה להם כוח למשיכ בטרור בקבלת חופש.
    אני מציעה לך לפתוח אצבעה ב 3 עננינים האלו בניפרד
    אז יהיו לך הרבה תגובות!
    אתי מנשר

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

